luni, 7 octombrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [49]

     „Crina a vrut să fie o ciudată de când s-a născut.” Cine se crede acea persoană care asta despre mine? Asta îmi dovedește că sunt un nimeni de nicăieri. Îmi dovedește cât de mult „țin” colegii mei la mine. Știam că nobody cares about me, și am realizat ca nici mie nu trebuie să-mi pese.
     Titlu: The Lonely, Christina Perri.


  Știam că nu ar trebui să-mi pese de ceilalți, trebuia să o ascult pe mama, care mereu mi-a zis să-mi urmăresc interesul. Până la urmă, asta fac și ei. N-ar fi trebuit să încerc cu disperare să-mi fac prieteni. Ar fi trebuit pur și simplu să aștept ca ceilalți să vină la mine și să-mi spună „Vrei să fim prieteni?”.
    Eu pur și simplu trebuia să-mi văd de treaba mea...De ceea ce voiam să fac...De felul în care eu voiam să o fac.

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...