miercuri, 6 noiembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [79]

   Titlu: Stranger In Moscow, Michael Jackson.


      Am ieșit din școală. Afară era frig. Ploua. Blocurile de 10 etaje mi se arătau în față, iar frunzele dansau spre pământ, ca niște zâne ajutate de vântul moale, dar rece de toamnă. Am ieșit repede la strada principală, pe care a trebuit s-o traversez, dar frunzele aurii în întunericul nopții, nu mai aveau de unde să cadă. Erau doar purtate în brațe de vânt, ca niște copii mici. Eu tremuram din toate încheieturile, iar dinții îmi clănțăneau în gură. Numai părul și blugii mi-erau uzi. Ceva mă făcea să merg mai încet decât voiam, dar eu mă gândeam numai la căldura ce mă aștepta în casă. Am ajuns în fața curții mele. Am descuiat poarta, am apăsat ușor pe clanță, iar ea s-a deschis singură. Am încuiat-o la loc. În curte, nu era același curent ca pe stradă. Era totul destul de liniștit, iar eu am putut auzii picăturile ce-mi cădeau pe geaca de piele. Mai aveam puțin până la căldură...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...