joi, 7 noiembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [80]

   Titlu: Cooler Than Me, Mike Posner.


    (Stare ciudată în care nu-mi priește nimic). Pur și simplu am o grămadă de lucruri care nu-mi convin. De la „ ăla se crede atât de deștept, încât nu-și dă seama cât de prost e defapt”, „bine, ai avut și tu o dată dreptate, dar de obicei e invers” la „de ce nu m-am născut în altă țară”, „de ce nu se poate naște cineva cu părul verde” - nu știu exact ce mi-a venit cu părul verde - „dacă există o viață anterioară, eu de ce nu-mi aduc aminte nimic din ea?” - nu știu de ce am scris asta.
   Acum vreau să stau cu tine, după pot să mă iau la bătaie cu tine, să-ți înfig o furculiță în ochi și să nu-mi pară rău. Moahahahaha! 
   Şi voiam să spun că am luat un 10 la fizică (lucru înfăptuit pentru prima dată) ...dar nu asta fac acum.
   Iar tastatura mea a luat-o razna....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...